Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Βιβλία που θέλω να διαβάσω τον Ιούνιο


Γεια σας αγαπητοί επισκέπτες! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τα βιβλία που θέλω να διαβάσω τον Ιούνιο. Ήθελα αρχικά να κάνω μια δημοσίευση σχετικά με το τι θέλω να διαβάσω όλο το καλοκαίρι αλλά θα έβγαινε ΤΕΡΆΣΤΙΟ γιατί θέλω να διαβάσω 30-40 βιβλία και δεν γινόταν να τα βάλω όλα σε μια δημοσίευση. Έτσι θα σας πω μόνο για του Ιουνίου. Επίσης 2 με 3 βιβλία τα έχω ήδη διαβάσει αλλά θα τα περιλαμβάνω στη λίστα διότι τα διάβασα τον Ιούνιο φέτος.









1)Το έχω ήδη διαβάσει και μου άρεσε μόνο η πρώτη ιστορία της Maureen Johnson. 2/5 Του John Green η ιστορία ήταν απαίσια και δεν ξαναδιαβάζω βιβλία του. #Sorry
*Ναι, είναι Χριστουγεννιάτικο βιβλίο και το διάβασα το καλοκαίρι..)





 2)Σήμερα τελείωσα το πρώτο βιβλίο από αυτά. Το δεύτερο δεν το έχω αγορασμένο και ελπίζω να το πάρω σύντομα για να το διαβάσω. Το 3 το έχω αγορασμένα αλλά περιμένω να διαβάσω πρώτα το 2. 5/5 το 1 πάντως! Το πρώτο μου manga και ήταν τέλειο.





3)Μετά έχουμε το the hunger games και το catching fire. Το mockingjay δεν θα το διαβάσω τον Ιούνιο. Τον Αύγουστο λογικά γιατί δεν το έχω αγορασμένο και δεν θα αγοράσω αυτό τον μήνα βιβλία εκτός το clockwork prince manga. Το the hunger games το τελείωσα αυτή την βδομάδα και ήταν τέλειο! 5/5






4)Μετά έχουμε το lady midnight που το έχω ξεκινήσει και είμαι ακόμα στο κεφάλαιο 3. Είναι τεράστιο το βιβλίο και με αγχώνει. Γιαυτό τον λόγο θα διαβάζω 1 με 2 κεφάλαια την ημέρα για να το τελειώσω σιγά σιγά





 5)Τέλος έχουμε ένα ψυχολογικό θρίλερ που όταν βγήκε έσπασε τα ταμεία και έγινε χαμός με αυτό. Ανυπομονώ να το διαβάσω και ελπίζω να το αγαπήσω!


Αυτό ήταν όλο! Πείτε μου και εσείς στα σχόλια ποια βιβλία θέλετε να διαβάσετε τον Ιούνιο ή γενικά το Καλοκαίρι. Ελπίζω να τα διαβάσω όλα αυτά και να διαβάσω και κάποια άλλα που θέλω μέσα στον Ιούνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου