Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

February favorites


Καλό μήνα σε όλους! Πάει και ο Φεβρουάριος! Πότε μπήκε, πότε έφυγε χαμπάρι δεν πήραμε πάλι... Επιτέλους μπήκε η Άνοιξη. Το κρύο, οι παγωνιές και τα χιόνια να φεύγουν γιατί πολύ μας ταλαιπώρησαν όλους. Επίσης κοντεύουν και τα γενέθλια μου που είναι σε 1,5 μήνα περίπου και ανυπομονώ. Μετά από αυτή την εισαγωγή και χωρίς να πολυλογώ ήρθε η ώρα να μοιραστώ τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου...




Αγαπημένο βιβλίο του Φεβρουαρίου : City Of Lost Souls της Cassandra Clare





⏩Αγαπημένο τραγούδι του Φεβρουαρίου : It ain't me by Kygo ft Selena Gomez





⇛Αγαπημένη ταινία του Φεβρουαρίου : A monster calls (όχι δεν είναι το La La Land που έχει σαρώσει τόσα πολλά βραβεία και όλοι συζητάνε για αυτό και λένε ότι είναι η καλύτερη ταινία του 2017 και τέτοια)





↬Αγαπημένη σειρά του Φεβρουαρίου : The Vampire Diaries



Λοιπόν φέτος δεν ξεκίνησα καμία νέα σειρά και γενικά πέρυσι από ένα σημείο και μετά δεν είχα και πολύ όρεξη να ξεκινήσω νέα σειρά αλλά μόνο να δω νέα επεισόδια από τις σειρές που έχω ολοκληρώσει να βλέπω. Ήμουν ανάμεσα στο Teen Wolf, το Shadowhunters και το the Vampire Diaries... Και τώρα να εξηγήσω γιατί διάλεξα το The Vampire Diaries... Δυστυχώς στο Teen Wolf δεν είδα τα 2,3 νέα επεισόδια. Μου αρέσει πολύ η σειρά αλλά δεν μπορούσα να την βάλω στην αγαπημένη του Φεβρουαρίου για αυτό τον λόγο. Η σεζόν 2 από το Shadowhunters γενικά δεν ξεκίνησε και πολύ δυναμικά. Ωστόσο όμως από το τρίτο επεισόδιο που άλλαξαν οι σκηνοθέτες η σειρά έγινε άπαιχτη.. Τα επεισόδια 4,5,6,7 ήταν απίθανα και από τα καλύτερα της σειράς για εμένα. Το επεισόδιο όμως 8 ήταν άθλιο και το 9 καλύτερο από το 8 αλλά και πάλι αρκετά ''φτωχά'' γυρισμένο. Αλλιώς να είστε σίγουροι πως αυτό θα έβαζα στο αγαπημένο του Φεβρουαρίου. Τώρα στο The Vampire Diaries. Τα επεισόδια αυτής της σεζόν είναι μεσαία προς το καλό... Δυστυχώς δεν είναι όπως ήταν στις πρώτες 4-5 σεζόν αλλά έχουν κάτι ωραίο... Επιπλέον σε 2 επεισόδια τελειώνει οριστικά η σειρά και επιστρέφει και η Ελένα και όσο πιο νέο επεισόδιο τόσο το καλύτερο είναι..




               Αυτά ήταν όλα!


2 σχόλια:

  1. Αν σου πω ότι ακόμα δεν έχω δει το A monster calls.. άσε, είμαι αδικαιολόγητη. Μπράβο και πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει.. Θα την δεις κάποια στιγμή.. Ελπίζω δηλαδή. Ευχαριστώ :D (Σορρυ που έκανα 2 μέρες να απαντήσω :P)

      Διαγραφή